homeback to menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Grafická komunikácia

Pripravte firmu na budúce výzvy

Možnosti tlače sú nekonečné. Spoločnosť Ricoh vám pomáha pri rozvoji, digitalizácii a vytváraní výhody udržateľného podnikania. Poskytuje riešenia v oblasti hardvéru, softvéru a služieb, ktoré prinášajú nové možnosti profesionálnej tlače.
Objavte všetky naše riešenia grafickej komunikácie
Graphic Communication
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Budeme radi, keď sa ozvete

Či už máte otázku týkajúcu sa cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomoc so správou vášho účtu alebo už používate naše produkty a máte otázku v súvislosti s podporou, náš tím je vám pripravený pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview
Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Zamestnávateľov trápi produktivita ľudí pri práci na diaľku, väčšina z nich však neinvestuje do riešení

Ricoh Europe, Londýn, 21. september 2021 – Nový prieskum spoločnosti Ricoh Europe odhaľuje, že napriek obavám o výnosy zamestnávatelia neinvestujú do technológií, aby podporili produktivitu svojich pracovníkov na diaľku.

Od nástupu pandémie koronavírusu v Európe, ktorá prinútila spoločnosti zavádzať pracovné postupy na diaľku, prešlo viac ako 18 mesiacov a viac ako tretina (36%) zamestnávateľov tvrdí, že ich spoločnosť poskytla nástroje a technológie na udržanie produktivity zamestnancov pri práci 
odkiaľkoľvek. Napriek nedostatočnému zavádzaniu nových riešení si je väčšina zamestnávateľov (53%) vedomá toho, že investície do umelej inteligencie a automatizácie zvyšujú produktivitu kombinovanej pracovnej sily. Tieto zistenia vychádzajú z prieskumu Ricoh Europe z minulého mesiaca, ktorý zistil, že dve tretiny (65%) zamestnávateľov plne nedôverujú svojim zamestnancom pracujúcim na diaľku.

Prieskum vykonaný spoločnosťou Opinion Matters v mene Ricoh Europe oslovil 1500 respondentov s rozhodovacou právomocou v spoločnostiach naprieč celým kontinentom. Zistenia poukazujú na to, že zamestnávatelia nechápu, čo obmedzuje produktivitu ich personálu.

Zdá sa, že zamestnávatelia značne preceňujú čas zamestnancov strávený úlohami, ktoré majú pre klientov skutočnú hodnotu, zatiaľ čo zamestnanci vravia, že sú zaneprázdnení menej dôležitou prácou. Väčšina zamestnávateľov (69%) si myslí, že ich zamestnanci sa každodenne venujú vysoko hodnotným aktivitám až 180 minút, zatiaľ čo v porovnaní s tým zamestnanci pri kladení podobnej otázky v marci tohto roku uviedli 73 minút.

Nedostatočné investície do technológií, ktoré by zamestnancom umožnili pracovať produktívne 
odkiaľkoľvek, naznačuje, že zamestnávatelia nie sú pripravení na podstatu kombinovanej práce. Viac ako polovica (54%) európskych manažérov s právomocou prijímať rozhodnutia verí, že spolupráca v kancelárii je životne dôležitá pre budúci úspech ich spoločnosti. Napriek tomu iba 27% z nich verí tomu, že ich spoločnosť sa v priebehu nasledujúcich 12 mesiacov vráti k päťdňovému pracovnému týždňu v kancelárii - čo tiež naráža na ich nepostačujúce investície do nástrojov pre kombinovanú prácu.

David Mills, generálny riaditeľ Ricoh Europe, hovorí: „Zamestnávatelia si nepochybne vážia osobnú spoluprácu – avšak musia citlivo nastaviť rovnováhu medzi ochranou kultúry a zmyslom pre tím, ktorý zvyčajne najlepšie pociťujeme pri práci v kancelárii, a hodnotami kombinovanej práce. Je dôležité mať na pamäti, že z technológie zvyšujúcej produktivitu pri kombinovanej práci budú mať rovnako osoh aj ľudia v kancelárii. To platí predovšetkým pre automatizáciu a nástroje založené na umelej inteligencii, ktoré zamestnanci stále viac vyžadujú, pretože ich oslobodzujú od opakujúcej sa práce s nízkou hodnotou a môžu sa zamerať na hodnotnejšie úlohy.“

Nicola Downing, COO, Ricoh Europe, dodáva: „Za posledných 18 mesiacov prežili spoločnosti viac problémov než je bežné. Aj keď preukázali neuveriteľnú odolnosť, riskujú stratu talentovaných ľudí, ktorí s nimi vytrvali počas pandémie, ak neinvestujú do technológie, zvyšujúcej produktivitu v období kombinovanej práce aj po ňom. Zamestnávatelia by mali pamätať na to, že zavedenie kombinovaných pracovných postupov kladúce pri rozhodovaní potreby zamestnancov na prvé miesto, je prejavom odhodlania a pochopenia výziev, ktorým títo pracovníci čelili, a takisto zvyšujú produktivitu a podporujú lojalitu.“

Kliknite sem a zistite, ako vám spoločnosť Ricoh môže pomôcť podporiť vašich zamestnancov a umožniť kombinovanú prácu vo vašom podniku.

| O spoločnosti Ricoh |

Ricoh podporuje digitálne pracoviská  využívajúce inovatívne technológie a služby, ktoré ľuďom umožňujú pracovať efektívnejším spôsobom.

S vycibrenými znalosťami a organizačnými schopnosťami, ktoré sa rozvíjali v priebehu 85-ročnej histórie, je spoločnosť Ricoh popredným poskytovateľom riešení pre správu dokumentov, IT služieb, komunikačných služieb, komerčnej a priemyselnej tlače, digitálnych fotoaparátov a priemyselných systémov.

Skupina Ricoh, so sídlom v Tokiu, má hlavné prevádzky po celom svete a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Vo finančnom roku, ktorý sa skončil marci 2021,  skupina Ricoh Group dosiahla celosvetové tržby vo výške 1 682 miliárd jenov (približne 15,1 miliárd USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh-europe.com.

© 2021 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: