Uznanie pre tých skutočných víťazov ocenenia
12.05.2021

Uznanie pre tých skutočných víťazov ocenenia

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 12. máj 2021 - Organizácia Hot Topics nedávno zverejnila zoznam 100 najlepších lídrov B2B marketingu v oblasti technológií – a, samozrejme, bola som nadšená, keď sa v ňom objavilo aj moje meno. Toto ocenenie však nepatrí len mne. Za každým významným uznaním totiž tkvie sila neochvejného tímového ducha, spolupráce a zameranie sa na zákazníka.
Uznanie pre tých skutočných víťazov ocenenia
Pravdou je, že ceny pre lídrov by nemohli existovať bez podpory úžasnej skupiny kolegov. Česť získať takéto uznanie nám všetkým tiež pripomína, že aj malá pochvala môže byť výraznou pomocou k dosiahnutiu veľkých vecí. O to väčšmi to platí v období práce na diaľku, kedy sa zamestnanci môžu cítiť vyčlenení z kolektívu.
V spoločnosti Ricoh Europe máme množstvo mechanizmov a spôsobov zaručujúcich, aby sa našim zamestnancom za vynikajúco odvedenú prácu dostalo uznania. Súčasťou toho je aj udeľovanie cien Imagine. Change Awards, kedy môžu zamestnanci nominovať kolegu, excelujúceho v oblastiach, ako sú orientácia na zákazníka, inovácie a tímová práca. Každé zo siedmich ocenení súvisí s hodnotami našej spoločnosti – a pomáha ešte viac upevniť náš záväzok uznávať výnimočnosť a prenášať naše presvedčenia aj do podnikania. Aj keď som určite zástancom tohto spôsobu, oslavy ako je táto by sa nikdy nemali brať iba ako formálne celofiremné záležitosti.
Počas lockdownu bolo ťažké udržiavať osobný kontakt. Aj keď sme dokázali, že efektívna spolupráca je kľúčovým prvkom éry hybridnej práce, nemali by sme zabúdať aj na staromódne „ďakujem“.
Pred rokom sme spustili našu kampaň „Work together, Anywhere – Spolupráca odkiaľkoľvek“, aby sme pri zavádzaní nových inteligentných a bezpečných pracovných postupov podporili klientov v efektívnej a bezproblémovej práci z akéhokoľvek miesta. Naše kolektívne úsilie ako plne integrovaná funkcia predaja a marketingu pan-EMEA si odnieslo pochvalu od analytickej komunity, nakoľko spoločnosť Forrester na svojom samite EMEA vyhlásila kampaň za Program roka. Je to ďalšie vyznamenanie získané iba vďaka tomu, že sa na ňom podieľali všetci.
Robiť pokroky vyžaduje zapojenie celého tímu. Toto tvrdenie nebolo nikdy pravdivejšie ako v minulom roku. Takže veľká vďaka patrí všetkým mojim spolupracovníkom v oblasti marketingu a predaja, ako aj členom rady spoločnosti Ricoh Europe a kontaktom z LinkedIn.
Pokračujme aj naďalej v dobrej (tímovej) práci!

Zdroj: Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe, LinkedIn

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk