Spoločnosť Ricoh vyhlasuje november za Globálny mesiac komunikácie o cieľoch trvalo udržateľného rozvoja
TOKIO, 30. október 2020 - Spoločnosť Ricoh oznamuje začiatok „Globálneho mesiaca komunikácie o cieľoch trvalo udržateľného rozvoja“, ktorý štartuje 1. novembra. Týmto podujatím vyzýva svojich zamestnancov, aby premýšľali o tom, ako dosiahnuť ciele trvalo udržateľného rozvoja a konali so skutočným citom pre globálnu jednotu. Zameriava sa na dosahovanie cieľov trvalo udržateľného rozvoja prostredníctvom každodenných obchodných aktivít. Event má tiež povzbudiť všetkých zamestnancov k tomu, aby hovorili o spojitostiach medzi ich prácou a dosahovaním cieľov trvalo udržateľného rozvoja, a zároveň neustále zvyšovali hodnotu našej firmy vďaka riešeniu sociálnych otázok.
Táto udalosť sa každý rok zvyčajne konala v priebehu mesiaca jún a mala názov „Globálny akčný mesiac cieľov trvalo udržateľného rozvoja“. Kryla sa so Svetovým dňom životného prostredia OSN. Tento rok sa načasovanie eventu zmenilo tak, aby odrážalo dopad COVID-19 s tým, že jeho obsah sa zameria na komunikačné činnosti.
Prístup spoločnosti Ricoh k udržateľnosti je založený na dosiahnutí udržateľnej spoločnosti vyvážením troch „P“ - prosperita (ekonomická), pospolitosť (spoločnosť) a planéta (životné prostredie). So zámerom splniť tento cieľ spoločnosť Ricoh identifikovala sedem zásadných problémov v dvoch oblastiach: „Riešenie sociálnych otázok prostredníctvom podnikania“ a „Robustná infraštruktúra riadenia“, aby urýchlila svoj prínos k dosiahnutiu cieľov trvalo udržateľného rozvoja.
Harmonogram udalosti
Časové obdobie:
• 1. - 30. november 2020
Ciele:
• Zdieľať a propagovať aktivity v rámci cieľov trvalo udržateľného rozvoja, ktoré sú založené na nových zásadných problémoch.
Všeobecné globálne aktivity:
• Vytvárať a zdieľať videá na predstavenie aktivít v rámci cieľov trvalo udržateľného rozvoja každej spoločnosti a divízie založených na významných problémoch.
• Fotografická súťaž o udržateľnosti s témou „Udržateľný život“ na podporu obehového hospodárstva. Táto iniciatíva je určená pre všetkých zamestnancov a ceny budú udelené na základe hlasovania zamestnancov.
Aktivity v každej spoločnosti:
Spoločnosť Ricoh Europe
V rámci programu „Printed Memories“ spoločnosti Ricoh Europe, ktorý bol spustený v roku 2017 v spolupráci s Alzheimer's Research UK, poprednou charitatívnou organizáciou zaoberajúcou sa výskumom demencie a Alzheimerovej choroby, podporuje spoločnosť Ricoh Europe svojich zamestnancov, aby sa zúčastnili online vzdelávacieho stretnutia o dopade COVID-19 na výskum demencie.
Spoločnosť Ricoh Japan
Zamestnanci prispejú k dosiahnutiu nasledujúcich cieľov trvalo udržateľného rozvoja (SDG 8: Dôstojná práca a hospodársky rast, SDG 9: Priemysel, inovácie a infraštruktúra) tým, že budú propagovať digitalizáciu pracoviska klienta so zámerom urýchlenia integrácie cieľov trvalo udržateľného rozvoja v rámci nášho podnikania vrátane ďalších cieľov, akým je aj životné prostredie.
Ricoh svojimi inovatívnymi technológiami a službami podporuje a rozvíja digitálne pracoviská a umožňuje tak ľuďom efektívnejšiu a lepšiu prácu. Už viac ako 80 rokov spoločnosť Ricoh inšpiruje k inováciám a je významným dodávateľom systémov pre riadenie a správu dokumentov, IT služieb, komunikačných služieb, riešení pre komerčnú a produkčnú tlač, digitálnych kamier, fotoaparátov a priemyselných systémov.
Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, pôsobí približne v 200 krajinách a regiónoch na svete. Na konci fiškálneho roku v marci 2020 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 2 008 miliárd jenov (približne 18,5 miliardy USD).