Spoločnosť Ricoh vyhlasuje november za globálny mesiac komunikácie o cieľoch trvalo udržateľného rozvoja
30.10.2020

Spoločnosť Ricoh vyhlasuje november za Globálny mesiac komunikácie o cieľoch trvalo udržateľného rozvoja

TOKIO, 30. október 2020 - Spoločnosť Ricoh oznamuje začiatok „Globálneho mesiaca komunikácie o cieľoch trvalo udržateľného rozvoja“, ktorý štartuje 1. novembra. Týmto podujatím vyzýva svojich zamestnancov, aby premýšľali o tom, ako dosiahnuť ciele trvalo udržateľného rozvoja a konali so skutočným citom pre globálnu jednotu. Zameriava sa na dosahovanie cieľov trvalo udržateľného rozvoja prostredníctvom každodenných obchodných aktivít. Event má tiež povzbudiť všetkých zamestnancov k tomu, aby hovorili o spojitostiach medzi ich prácou a dosahovaním cieľov trvalo udržateľného rozvoja, a zároveň neustále zvyšovali hodnotu našej firmy vďaka riešeniu sociálnych otázok.

Táto udalosť sa každý rok zvyčajne konala v priebehu mesiaca jún a mala názov „Globálny akčný mesiac cieľov trvalo udržateľného rozvoja“. Kryla sa so Svetovým dňom životného prostredia OSN. Tento rok sa načasovanie eventu zmenilo tak, aby odrážalo dopad COVID-19 s tým, že jeho obsah sa zameria na komunikačné činnosti.
 Ricoh declares November as Global SDGs Communication Month
Prístup spoločnosti Ricoh k udržateľnosti je založený na dosiahnutí udržateľnej spoločnosti vyvážením troch „P“ - prosperita (ekonomická), pospolitosť (spoločnosť) a planéta (životné prostredie). So zámerom splniť tento cieľ spoločnosť Ricoh identifikovala sedem zásadných problémov v dvoch oblastiach: „Riešenie sociálnych otázok prostredníctvom podnikania“ a „Robustná infraštruktúra riadenia“, aby urýchlila svoj prínos k dosiahnutiu cieľov trvalo udržateľného rozvoja.

Harmonogram udalosti

Časové obdobie:

• 1. - 30. november 2020

Ciele:

• Zdieľať a propagovať aktivity v rámci cieľov trvalo udržateľného rozvoja, ktoré sú založené na nových zásadných problémoch.

Všeobecné globálne aktivity:

• Vytvárať a zdieľať videá na predstavenie aktivít v rámci cieľov trvalo udržateľného rozvoja každej spoločnosti a divízie založených na významných problémoch.

• Fotografická súťaž o udržateľnosti s témou „Udržateľný život“ na podporu obehového hospodárstva. Táto iniciatíva je určená pre všetkých zamestnancov a ceny budú udelené na základe hlasovania zamestnancov.

Aktivity v každej spoločnosti:

Spoločnosť Ricoh Europe

V rámci programu „Printed Memories“ spoločnosti Ricoh Europe, ktorý bol spustený v roku 2017 v spolupráci s Alzheimer's Research UK, poprednou charitatívnou organizáciou zaoberajúcou sa výskumom demencie a Alzheimerovej choroby, podporuje spoločnosť Ricoh Europe svojich zamestnancov, aby sa zúčastnili online vzdelávacieho stretnutia o dopade COVID-19 na výskum demencie.

Spoločnosť Ricoh Japan

Zamestnanci prispejú k dosiahnutiu nasledujúcich cieľov trvalo udržateľného rozvoja (SDG 8: Dôstojná práca a hospodársky rast, SDG 9: Priemysel, inovácie a infraštruktúra) tým, že budú propagovať digitalizáciu pracoviska klienta so zámerom urýchlenia integrácie cieľov trvalo udržateľného rozvoja v rámci nášho podnikania vrátane ďalších cieľov, akým je aj životné prostredie.

Súvisiace informácie

Prístup spoločnosti Ricoh k udržateľnosti a ciele trvalo udržateľného rozvoja nájdete na: https://www.ricoh.com/sustainability/materiality

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk