Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Skvelá (aj keď zďaleka nie zo dňa na deň) digitálna transformácia Ricoh

Caroline Bright, Senior Vice President, Marketing, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 10. december 2021 – Čo presne znamená digitálna transformácia? Podobne ako množstvo obchodnej terminológie, môže byť tento použitý pojem ako vágny, univerzálny alebo ako špecifický referenčný bod. To, samozrejme, pre každého znamená niečo iné. Vzhľadom na výhľady vašej spoločnosti môže mať digitálna transformácia mnoho podôb. Zavedenie cloudu, spustenie platformy elektronického obchodu a osvojenie si existujúcej technológie - to všetko k tomu patrí.

Skvelá (aj keď zďaleka nie zo dňa na deň) digitálna transformácia Ricoh

V spoločnosti Ricoh sme lídrami v zavádzaní zásadných zmien, ktoré uvoľňujú ľudský potenciál vďaka sile a možnostiam technológií. Vychádzame pritom z nášho kľúčového pochopenia toho, akú rolu hrá technológia pri pracovných procesoch – či už pri práci v kancelárii, alebo na diaľku. Našou jedinečnou výhodou je naša vlastná digitálna transformácia  a história priekopníckeho prístupu k novým spôsobom práce. To znamená spojenie skúseností a kreatívneho know-how s cieľom maximalizovať ľudský potenciál prostredníctvom technológie. Podstatné je, že to umožňuje zamestnancom robiť veci, ktoré sú relevantné, zaujímavé a obohacujúce. Dosiahnuť osobné naplnenie vďaka práci je jednoducho na nezaplatenie.

Dnes žiadna prosperujúca spoločnosť nie je taká, aká bola pred 15, 10 alebo dokonca 5 rokmi. Zavedené zmeny mohli byť nepatrné, ale bez nich by tieto spoločnosti v dnešných podmienkach fungovali úplne inak (alebo vôbec). Je pravdepodobné, že digitálna transformácia a posilnenie postavenia ľudí pomocou technológií v tom zohrali významnú úlohu.

Digitálna transformácia v našej spoločnosti zďaleka nenastala zo dňa na deň. Dalo by sa namietať, že Ricoh je digitálnou spoločnosťou už desaťročia, ak vezmete do úvahy naše dlhoročné služby v oblasti zobrazovania, skenovania a služby správy dokumentov. Je pravdou, že spoločnosť Ricoh je známa ako líder v priemyselnom odvetví tlače a hardvéru. V skutočnosti práve táto pozícia zrýchlila a zlepšila našu transformáciu na ozajstnú digitálnu entitu. Vidíme, že čoraz viac našich klientov z oblasti tlače sa na nás obracia aj kvôli digitálnym službám, od automatizácie obchodných procesov až po cloudové riešenia a infraštruktúru služieb a riešenia kybernetickej bezpečnosti. Potom je tu aj naša spôsobilosť týkajúca sa robotiky a inteligentných zariadení. Ale nielen naši klienti nás uznávajú ako spoločnosť poskytujúcu digitálne služby. Tento názor zdieľajú aj komentátori a analytici z tohto odvetvia. V roku 2021 sa spoločnosť Ricoh umiestnila v správe spoločnosti Gartner Magic Quadrant pre Managed Workplace Services, Europe a nedávno sa zaradila medzi tri najlepšie spoločnosti v správe o udržateľnosti a sociálnom vplyve „European Technology for Sustainability and Social Impact Index Market Maturity Report“ spoločnosti IDC.

To všetko priamo súvisí s naším prístupom Zákazník na prvom mieste. Skvelým príkladom toho, ako túto agendu uvádzame do života, je naša nadchádzajúca EMEA kampaň Leading Change at Work. Preukáže našu schopnosť podporovať spoločnosti všetkých typov a veľkostí, aby sa z nich stali skutočné digitálne firmy. Ako? Tým, že im pomôžete opustiť administratívne náročné, namáhavé a zvyčajne manuálne procesy, ktoré znižujú morálku zamestnancov a zároveň obmedzujú kreativitu a produktivitu. Cieľom je zabezpečiť bezproblémové digitálne pracovisko pre všetkých. Základom je poskytovanie prispôsobených a škálovateľných riešení, ktoré sa dokážu prispôsobiť potrebám klientov a trhom, na ktorých pôsobia. V súlade s tým vylepšíme aj našu webovú stránku. Všetko toto je súčasťou nového, no pre nás známeho príbehu vzhľadom na naše dedičstvo priekopníkov nových spôsobov práce od nášho založenia v roku 1936. Kľúčovou súčasťou tohto príbehu je zostať lojálni k našim klientom z oblasti tlače a pomáhať im prispôsobiť sa zmenám a využiť nové príležitosti.

Všetko je otázkou evolúcie. Ale nikdy nemala byť evolúcia (alebo jej predstieraná forma) len kvôli nej samej. Zmeny, ktoré akákoľvek firma vykoná, musia byť vždy logickým vývojom existujúcich ponúk (prípadne byť ich doplnením). Bez výnimky musia vychádzať z potrieb klientov. Mali by tiež uvoľniť ľudský potenciál a zabezpečiť naplnenie prostredníctvom práce.

Transformácia, samozrejme, pokračuje. Postarajú sa o to nové technológie, meniace sa požiadavky klientov a ďalší nával nepredvídaných faktorov, ktoré otrasú podnikateľským prostredím. Digitálne myslenie so sprievodným záväzkom a stratégiou sú najlepšími zbraňami v boji nielen o prežitie, ale aj o ďalší rozvoj v digitálnej dobe. Verte nám, my to vieme.


Ako môže Ricoh pomôcť vašej firme uspieť na digitálnej ceste, zistíte tu.

| O spoločnosti Ricoh |

Ricoh podporuje digitálne pracoviská  využívajúce inovatívne technológie a služby, ktoré ľuďom umožňujú pracovať efektívnejším spôsobom.

S vycibrenými znalosťami a organizačnými schopnosťami, ktoré sa rozvíjali v priebehu 85-ročnej histórie, je spoločnosť Ricoh popredným poskytovateľom riešení pre správu dokumentov, IT služieb, komunikačných služieb, komerčnej a priemyselnej tlače, digitálnych fotoaparátov a priemyselných systémov.

Skupina Ricoh, so sídlom v Tokiu, má hlavné prevádzky po celom svete a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Vo finančnom roku, ktorý sa skončil marci 2021,  skupina Ricoh Group dosiahla celosvetové tržby vo výške 1 682 miliárd jenov (približne 15,1 miliárd USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh-europe.com.

© 2021 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: