Oslava našich narodenín (a záväzok k naplneniu prostredníctvom práce)
19.01.2023

Oslava našich narodenín (a záväzok k naplneniu prostredníctvom práce)

Nicola Downing, generálna riaditeľka, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 19. januára 2023 - Pokiaľ ide o biznis motto roku 2022, "ľudia na prvom mieste" si určite zabezpečilo pódiové umiestnenie. Ako väčšina trendových slovných spojení, aj toto znenie by mohlo byť nespravodlivo odmietnuté ako neumelá firemná reč, pretože sa príliš často používa a ľahko sa vyslovuje, ale ťažko dokazuje. Vzhľadom na nepochybný význam toho, že ľudia sú na prvom mieste, by to bola škoda pre všetkých.

Oslava našich narodenín (a záväzok k naplneniu prostredníctvom práce)

V spoločnosti Ricoh ideme ešte o krok ďalej a snažíme sa našim ľuďom pomôcť dosiahnuť pocit naplnenia prostredníctvom práce. Kľúčom k tomu je vytváranie podmienok a oslava úspechu.

V pondelok 6. februára si pripomíname 87. narodeniny - deň, ktorý bude celý o našich ľuďoch. Ako vždy ho oslávime udalosťou, ktorú nazývame Foundation Day - teda Dňom výročia, keď Kiyoshi Ichimura založil spoločnosť, ktorú dnes poznáme pod názvom Ricoh. Oslavujeme po celom svete, aby sme si pripomenuli tento historický deň a znovu sa spojili s našimi základnými hodnotami (to, čo nazývame náš zakladateľský duch). Patria sem naše tri lásky: miluj svojho blížneho, miluj svoju krajinu a miluj svoju prácu. Tento rok kladieme naplnenie prostredníctvom práce do popredia a do centra našich osláv.

Nie je žiadnym tajomstvom, že keď ľudia nachádzajú naplnenie prostredníctvom práce, môže sa uvoľniť množstvo nevyužitej kreativity. To im umožňuje širšie premýšľať o tom, ako ich práca súvisí so spoločnosťou, čo podporuje zmýšľanie, v ktorom sú ľudia na prvom mieste. Je to dobrá správa aj pre zákazníkov, pretože väčší pocit úspechu a sebarealizácie zamestnancov znamená ešte lepšiu úroveň služieb, podpory a spokojnosti.

V priebehu rokov naši ľudia prišli s množstvom inovatívnych nápadov, ktoré sa stali riešeniami vyvinutými spoločnosťou Ricoh. Patrí medzi ne použitie našej technológie fotoválcov z kopírovacích strojov a tlačiarní na vývoj článkov na zber energie, ktoré dokážu generovať energiu v oblastiach so slabým osvetlením, čím sa eliminuje potreba výmeny batérií. Ďalší príklad pochádza z našej hlavnej atramentovej technológie, vďaka ktorej spoločnosť Ricoh vyvíja 3D biotlačiarne, ktoré dokážu veľmi presne ukladať živé bunky vrstvu po vrstve, pričom vykonávajú potenciálne život zachraňujúce práce v oblasti výskumu liekov a chorôb s využitím iPS buniek. V týchto príkladoch naši ľudia videli príležitosti na riešenie problémov uplatnením svojich odborných znalostí v oblastiach mimo ich každodennej práce. To by sa nemohlo stať bez pracovného prostredia, v ktorom sa podporuje kreativita a inovatívne myslenie, nehovoriac o odhodlaní vysoko odborne zdatných ľudí.

Pokiaľ ide o snahu zabezpečiť pocit naplnenia, dôležitú úlohu zohrávajú riadiaci pracovníci firiem. Na nich musí spočívať zodpovednosť za vytváranie priestoru, v ktorom sa môže rozvíjať inovatívne myslenie. Vzhľadom na to, že potenciálom sú spokojnejší ľudia, vyššie zisky a zdravšie pracovné prostredie, je v stávke príliš veľa.

Naplnenie prostredníctvom práce zohralo úlohu aj v našej celoeurópskej kampani Leading Change at Work. Ide o náš spoločný záväzok pomáhať firmám odstraňovať digitálne prekážky s cieľom urýchliť rast a vytvoriť bezproblémové pracovné miesta. Aktivity kampane sú postavené na našom poskytovaní na mieru šitých a škálovateľných riešení, ktoré sa dokážu prispôsobiť tomu, čo zákazníci chcú, a trhom, na ktorých pôsobia. Všetko spočíva v našej schopnosti realizovať zmeny, ktoré uvoľňujú ľudský potenciál prostredníctvom sily a príležitostí technológií. To sa nedá dosiahnuť bez kreatívnej, motivovanej a vnútorne naplnenej pracovnej sily.

Takže na ďalší rok skvelých ľudí, perfektných partnerov a úžasných zákazníkov. Všetko najlepšie k narodeninám!

Zdroj: Nicola Downing, generálna riaditeľka, Ricoh Europe

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk