homeback to menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Grafická komunikácia

Pripravte firmu na budúce výzvy

Možnosti tlače sú nekonečné. Spoločnosť Ricoh vám pomáha pri rozvoji, digitalizácii a vytváraní výhody udržateľného podnikania. Poskytuje riešenia v oblasti hardvéru, softvéru a služieb, ktoré prinášajú nové možnosti profesionálnej tlače.
Objavte všetky naše riešenia grafickej komunikácie
Graphic Communication
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Budeme radi, keď sa ozvete

Či už máte otázku týkajúcu sa cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomoc so správou vášho účtu alebo už používate naše produkty a máte otázku v súvislosti s podporou, náš tím je vám pripravený pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview
Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Odstráňme prekážky z cesty k vynikajúcemu zákazníckemu zážitku

David Mills, CEO Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 17. máj 2021 – Americká poetka a aktivistka Maya Angelou raz povedala: „Ľudia rýchlo zabudnú, čo ste povedali, ale nikdy nezabudnú na to, ako sa pri tom cítili.“

Som si istý, že nie som jediný, koho nenechali chladným rôznorodé zákaznícke skúsenosti  z posledného roka. Pandémia vskutku odhalila tie spoločnosti, ktoré rýchlo a pozitívne reagujú na potreby klientov – a aj tie, ktoré nie. Nemožno poprieť výzvy a prekážky, ktoré spôsobila pri práci s klientmi, ale to nie je ospravedlnením za neposkytnutie (alebo prinajmenšom snahu o zabezpečenie) príkladnej úrovne služieb.

Ak chcú veľké spoločnosti prekonať svoju konkurenciu, musia si byť isté, že ich zákaznícke skúsenosti sú na najvyššej úrovni. A je pravdepodobné, že sa kvôli tomu budú musieť zbaviť niektorých zlozvykov. Tu sú tri veci, na ktoré by ste si mali dať pozor, ak chcete klientom vychádzať v ústrety a udržať si ich priazeň:

1. Odôvodňovanie obmedzených klientskych služieb ochorením COVID-19

„Vzhľadom na to, že zamestnanci pracujú na diaľku, očakávajte, prosím, dlhšiu dobu čakania ako obvykle.“ Poznáte túto frázu? Aj keď zozačiatku väčšina ľudí bola ochotná odpustiť oneskorenie, no je to už viac ako rok od vypuknutia pandémie - a pohár trpezlivosti začína pretekať.

Uspieť v konkurenčnom boji sa dá len poskytovaním agilnej, ucelenej a všestrannej zákazníckej skúsenosti. Náš nový prieskum zistil, že 58% zamestnancov v podnikoch (s 1000 a viac zamestnancami) verí, že ich spoločnosť by mohla zvýšiť svoju produktivitu a ziskovosť, ak by zaviedla nové technológie, ako sú platformy elektronického obchodu a softvér na riadenie komunikácie s klientmi, ktorý by zlepšil spôsob ich vzájomnej interakcie. Presne týmto spôsobom sme pred pandémiou pomohli zlepšiť vzťah so zákazníkmi reťazcu supermarketov DIA. Firma DIA chcela skvalitniť spokojnosť klientov intenzívnym a nadpriemerným zážitkom - chýbala jej však centrálna platforma. Pomohli sme jej teda zjednotiť všetky aspekty zákazníkovej cesty - od analýzy údajov až po manažovanie objednávok - do jedinej platformy elektronického obchodu. Systém si vyslúžil skvelú odozvu klientov a neustále sa rozvíja pravidelnými aktualizáciami.

2. Ignorovanie toho, že zamestnanci túžia po automatizácii

Zamestnanci sú vystresovaní z nadmerného pracovného zaťaženia. A čo je horšie, množstvo času venujú činnostiam, z ktorých nie je žiadny úžitok. Takmer tretinu (32%) svojho dňa im zaberie administratíva a interná komunikácia – čo predstavuje dvojnásobok času vynaloženého na prácu, ktorá by bola pre klientov prospešná a poskytla im skvelý zážitok (16%).

Spoločnosti sa snažia tento problém vyriešiť, ale nepomáha im ani nespočetné množstvo platforiem, do ktorých investovali. Až 39% zamestnancov tvrdí, že nové nástroje im v skutočnosti pridali ešte viac práce. Kľúčom k tomu, aby sa zamestnanci mohli sústrediť na dôležité úlohy, je počúvať, čo vlastne chcú: 49% zamestnancov hovorí, že by klientom slúžili lepšie s podporou konkrétnych nástrojov na automatizáciu administratívnych úloh.

Aj keď riešenie problému s „príliš veľa nástrojmi“ pomocou iného nástroja znie kontraproduktívne, automatizácia sa pri zlepšovaní zákazníckych skúseností naozaj osvedčila. Podľa nedávnej správy prieskumnej spoločnosti Forrester firmy, ktoré nepoužívajú automatizáciu, disponujú rôznymi verziami faktov a profilov klientov, čo im sťažuje poskytovanie skvelých zákazníckych skúseností.

3. Podceňovanie zákazníckej skúsenosti

V časoch finančných ťažkostí sú mnohé spoločnosti nútené robiť rozhodnutia pre zníženie nákladov, ale na úkor starostlivosti a udržiavania si klientov.

Tieto rozhodnutia, ktoré povyšujú náklady nad zákaznícku skúsenosť, môžu mať z dlhodobého hľadiska obrovské následky, ako je strata lojality zo strany klientov, znižovanie výnosov a v neposlednom rade ohrozenie budúcnosti spoločnosti. Takmer štvrtina (22%) zamestnancov si myslí, že strata príjmov ich spoločnosti počas pandémie je priamym dôsledkom zlej zákazníckej skúsenosti.

V období, keď sú očakávania zákazníkov vyššie ako kedykoľvek predtým, tých, ktorí neinvestujú do skúseností, prevalcuje konkurencia.

A čo ďalej?

Zbaviť sa všetkých týchto troch zlozvykov naraz sa môže javiť ako množstvo práce, ale nemusí to tak byť. K zlepšeniu zákazníckej skúsenosti vedú dva veľmi dôležité kroky: urobiť z toho prioritu a následne umožniť svojim tímom pracovať inteligentnejšie vďaka investíciám do praktických digitálnych riešení a automatizácie. To im umožní sústrediť sa na plnenie hodnotnejších úloh - ako je poskytovanie skvelých zákazníckych skúseností a predaj. Týmito zmenami sa im výrazne uľahčí poskytovanie vynikajúcich pozitívnych skúseností, ktoré pomôžu udržať si a prilákať nových klientov, podporiť vašich zamestnancov a budú oveľa príjemnejšie pre všetkých zúčastnených.

Kliknite sem a zistite, ako môže spoločnosť Ricoh pomôcť vašej spoločnosti vybudovať si výnimočnú zákaznícku skúsenosť.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.


Kontakt pre médiá: 
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
Mobile: +421 948 461 159