homeback to menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Grafická komunikácia

Pripravte firmu na budúce výzvy

Možnosti tlače sú nekonečné. Spoločnosť Ricoh vám pomáha pri rozvoji, digitalizácii a vytváraní výhody udržateľného podnikania. Poskytuje riešenia v oblasti hardvéru, softvéru a služieb, ktoré prinášajú nové možnosti profesionálnej tlače.
Objavte všetky naše riešenia grafickej komunikácie
Graphic Communication
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Budeme radi, keď sa ozvete

Či už máte otázku týkajúcu sa cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomoc so správou vášho účtu alebo už používate naše produkty a máte otázku v súvislosti s podporou, náš tím je vám pripravený pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview
Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Nemáte zavedenú firemnú politiku? Ospravedlňujem sa, ale hybridná práca u vás zlyhá

Caroline Bright, Senior Vice President, Marketing, Ricoh Europe

Ricoh Slovakia, Bratislava, 5. mája 2022 - Existujú určité obchodné pojmy, ktoré okamžite vyvolávajú zvýšené emócie. Vezmime si napríklad "hybridnú prácu". Väčšina zamestnávateľov si pod ňou predstavuje produktívnych zamestnancov, ktorí si užívajú zdravú rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom, ale sú aj zamestnávatelia, ktorí skutočne vidia širšie súvislosti. A naopak (a trochu nespravodlivo) táto "politika" môže vyvolávať aj nejasné predstavy o pravidlách a obmedzeniach.

Nemáte zavedenú firemnú politiku? Ospravedlňujem sa, ale hybridná práca u vás zlyhá

Hoci by sa jeden pohľad dal prirovnať k dovolenke v Karibiku a druhý k pobytu v daždivom počasí, oba tieto druhy dovolenky musia byť neoddeliteľne spojené. Pre mňa je podpora politiky hybridnej práce samozrejmosťou. Je to základný prvok na podporu angažovanosti zamestnancov. Zdá sa však, že väčšina európskych firiem nemá zavedenú politiku hybridnej práce.   

Nový prieskum, ktorý si objednala spoločnosť Ricoh Europe, odhalil, že z 3 000 opýtaných zamestnancov naprieč celým kontinentom len 19 % uviedlo, že ich pracovisko má zavedenú politiku hybridnej práce. Vzhľadom na to sa nemožno čudovať, že mnohí zamestnanci majú problém s prístupom k správnym technológiám a priestorom, keď sú v kancelárii. Menej ako polovica (45 %) zaznamenala nárast komunikačných technológií v rokovacích miestnostiach, ktoré pomáhajú pri hybridnej práci. Zároveň takmer štvrtina (23 %) zaznamenala zníženie počtu priestorov na spoluprácu vo svojich kanceláriách. To umocňuje potrebu politiky hybridnej práce. Zároveň slúži ako varovanie pred obmedzeniami, ktoré si niektoré firmy nevedomky samy na seba uvalili, keď sa snažili povzbudiť zamestnancov k návratu do kancelárie. Ak sú technológie, ktoré majú zamestnanci doma, ľahko dostupné a rovnako efektívne, prečo chodiť do kancelárie, kde by potrebné nástroje mohli byť nedostupné? Nedostatok technológií a vhodných priestorov je na škodu zamestnancom aj firemnej kultúry. Nie je tajomstvom, že práca v kancelárii podporuje spoluprácu a inovácie. Prečo to ohrozovať tým, že chýba jasná a ucelená politika?

V spoločnosti Ricoh sa zaoberáme zavádzaním zmien, ktoré uvoľňujú ľudský potenciál prostredníctvom sily a príležitostí technológií. Toto je postavené na našom hlbokom pochopení úlohy technológií v procesoch na pracovisku aj pri práci na diaľku.

V rámci dlhodobej stratégie hybridnej práce sme spoločnosti easyJet pomohli zaviesť inteligentnejšie pracovné postupy. Začalo sa to komplexnou platformou pracoviska pre štruktúrované a bezpečné rezervácie pracovných stolov. Od zavedenia hybridnej práce s RICOH Spaces zaznamenala spoločnosť easyJet výrazné pozitívne zapojenie zamestnancov, ktorí ocenili väčšiu flexibilitu. Patrí sem aj možnosť pre 1 500 zamestnancov vyberať si pracovné miesta v blízkosti kľúčových kolegov, čo podporuje efektívnejšiu spoluprácu a víta masy zamestnancov späť v kancelárii.

Môže byť lákavé zaviesť hybridnú prácu čo najrýchlejšie. Koniec koncov, ponúka sa veľa výhod - od dosiahnutia efektívnosti až po prilákanie nových talentov. Skutočnosť je však taká, že hybridná práca bez jasných a transparentných podmienok, ktoré poskytuje firemná politika, sa podobá domu bez základov - určite sa čoskoro zrúti. A slovo "zrútiť sa" nikdy nebude mať pozitívne asociácie vo svete podnikania, kde je pokrok vždy nevyhnutný.

Ako môže Ricoh pomôcť vašej firme uspieť na jej digitálnej ceste zistíte tu.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.


Kontakt pre médiá: 
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
Mobile: +421 948 461 159