Keď sa kombinovaná práca stáva mainstreamom
25.06.2020

Keď sa kombinovaná práca stáva mainstreamom

Nicola Downing, COO, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 25. jún 2020 – Hovorí sa, že rozmanitosť je korením života. Taktiež sa vraví, že vyvážený prístup je kľúčom k šťastiu. Zdá sa, že rovnaká filozofia platí, aj pokiaľ ide o náš pracovný život.

When blended working goes mainstream
Nie je prehnané tvrdiť, že podniky všetkých veľkostí majú v súčasnosti obrovské príležitosti. Niet pochýb, že COVID-19 je pre podnikanie nepredvídateľnou udalosťou pomenovanou metaforicky „čierna labuť“. Svet biznisu a samozrejme aj spoločnosť sa zhodujú v tom, že veci už nikdy nebudú také, ako predtým. A to nie je zlé.
Ako vždy po zásadnej zmene paradigmy podniky čelia výzve, ako na ňu zareagujú. Všetko sa odvíja od oprávnenia a posilnenia voľby zamestnancov. Skutočne verím, že ide o najlepší spôsob, ako zabezpečiť dlhodobé zdravie akéhokoľvek podniku.
Výskum spoločnosti Dynata odhaľuje, že tri štvrtiny ľudí očakáva, že budú viac pracovať na diaľku aj po zrušení obmedzení. A prečo by nemali? Odhliadnuc od toho, čo roky niektorí tvrdia, posledné mesiace dokázali, že úroveň spolupráce a produktivity pri práci na diaľku neklesá. A osobné výhody tohto nastavenia taktiež nie sú malé. Kto si nevychutnal hodiny spánku navyše  a/alebo cvičenie bez vyčerpávajúceho denného dochádzania? A pre nás rodičov, viac času s deťmi bolo požehnaním – i keď učenie doma nebola vždy prechádzka ružovou záhradou! Ale na druhej strane, my všetci sme tvory spoločenské. Preto bude vždy potrebná kancelária. Je to miesto, kde osobne spolupracujeme, trávime spoločne nevyhnutný čas a rozvíjame vzťahy na pracovisku.
Teraz sme skutočne vkročili do éry kombinovanej práce. Jednoducho povedané, kombinovaná práca je kombináciou práce v kancelárii a na diaľku. V žiadnom prípade to nie je nový koncept, ale taký, ktorý sa vynoril z hľadiska záujmu a relevantnosti ako dôsledok dopadu svetovej pandémie na pracovné možnosti.
Lídri podnikov teraz hľadajú najlepšie spôsoby, ako prispôsobiť svoje pracovné prostredie prostredníctvom nástrojov ako sú napríklad inteligentný rezervačný systém, termovízne kamery a interaktívne tabule. Stavajú tiež viac na dobre známe časti kľúčových zariadení vrátane bezdotykovej multifunkčnej tlačiarne a displeje. Takýto technologický apetít je zrkadlom kombinovanej práce ako takej v tom, že moderné aspekty (práca na diaľku) považuje za doplnok a nie nahradenie tradičnejších prvkov (práca v kancelárii).
Je to trend, ktorý je blízky našim srdciam tu v Ricoh Europe. Práve sme pomohli jednému zákazníkovi reorganizovať svoje pracovisko tak, aby sa ušetril priestor a umožnila kombinovaná práca a zároveň sa zachovali vynikajúce skúsenosti na pracovisku v kancelárii (čo taktiež umožňuje sociálne dištancovanie). Výsledkom tohto nového spôsobu práce je úspora 2,5 milióna libier v priebehu 18 mesiacov.

Nedajte sa zmiasť, kancelária bude vždy dôležitá – iba iným spôsobom. Budúce podnikateľské prostredie bude tiež neznáme, ale zároveň by sme ním mali byť všetci neuveriteľne nadšení.

Kliknite sem, aby ste zistili, ako vám spoločnosť Ricoh môže pomôcť vytvoriť inteligentné a bezpečné pracovisko.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk