IDC MarketScape menuje Ricoh za lídra celosvetovej tlače v rámci distribuovanej pracovnej sily
02.02.2022

IDC MarketScape menuje Ricoh za lídra celosvetovej tlače v rámci distribuovanej pracovnej sily

Spoločnosť Ricoh posilňuje IT služby a cloudové možnosti pre zabezpečenie produktívnejších pracovísk a lepšej spolupráce bez ohľadu na lokáciu.

Tokio, Japonsko, 2. február 2022 – Spoločnosť Ricoh oznamuje, že bola vymenovaná za lídra v správe IDC MarketScape: Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment (doc #US48596221, január 2022).

Podľa správy „bola spoločnosť Ricoh jednou z prvých tlačiarenských spoločností, ktorá rozpoznala a realizovala svoj plán transformácie dlho pred príchodom pandémie."

„Okrem komplexného balíka Správy IT služieb so zameraním na cloudové služby, ponúka spoločnosť Ricoh riešenia, ktoré optimalizujú snímanie dokumentov, ich digitálnu transformáciu a automatizáciu dokumentových procesov,“ povedal Keith Kmetz, programový viceprezident Imaging, Printing, and Document Solutions spoločnosti IDC. „Spoločnosť Ricoh má za sebou históriu navrhovania, vývoja, dodávania a riadenia komplexných riešení pracovných procesov, ktorými svojim klientom zabezpečuje digitálnu transformáciu ich obchodných činností. V kombinácii s možnosťou doplniť tieto riešenia pracovných procesov riadenými IT službami ide 

o jedinečný prínos v rámci trhovej ponuky.“

Podľa IDC MarketScape by zákazníci mali uvažovať o spoločnosti Ricoh, ak hľadajú partnera, ktorý ponúka širokú škálu produktov a služieb v celosvetovom meradle. Široké portfólio 

v kombinácii s komplexným globálnym modelom poskytovania služieb stavajú spoločnosť Ricoh do silnej pozície vzhľadom na podporu potrieb klientov v oblasti distribuovanej pracovnej sily. Spoločnosť Ricoh by mali zvážiť aj klienti hľadajúci dodávateľa, ktorému môžu dôverovať v oblasti kritických obchodných procesov a infraštruktúry – z hľadiska bezpečnosti aj výsledkov.

Spoločnosť IDC MarketScape vyhodnotila, že riadenie tlače pri čoraz distribuovanejšej pracovnej sile rastie na dôležitosti. Hodnotí tiež, ako spoločnosti zaoberajúce sa tlačou, oslovujú tento trh vhodným rozšírením ponuky. Spoločnosti čoraz častejšie rozširujú tlačový hardvér, spotrebný materiál, softvér, služby a servis nad rámec bežného kancelárskeho prostredia tak, aby sa práca z domu aj vzdialené miesta stali súčasťou podnikovej infraštruktúry.

„Spoločnosť Ricoh umožňuje klientom optimalizovať ich čoraz rozptýlenejšie tímy pomocou automatizácie, cloudových možností a prevádzkových znalostí, ktoré presahujú krátkodobé ciele podpory hybridnej pracovnej sily a vedú digitálnu transformáciu smerom k budúcnosti,“ skonštatoval Akira Oyama, výkonný riaditeľ a prezident Digital Services Business Unit spoločnosti Ricoh. „Multifunkčné zariadenie si predstavujeme ako špičkové zariadenie, ktoré presahuje rámec tlače vďaka cloudovým pracovným procesom, aplikáciami a riešeniami prostredníctvom platformy RICOH Smart Integration, ktorá umožňuje a podporuje spojenie medzi ľuďmi kedykoľvek a odkiaľkoľvek.”

V správe sa tiež uvádza, že „R&D úsilie spoločnosti Ricoh demonštruje tlak na inovácie prostredníctvom inteligentných technológií na zlepšenie ponuky spoločnosti v oblasti dokumentov, a to neustálymi investíciami do 3D tlače, aby zabezpečila program pre starostlivosť o zdravie a výrobu ako službu, ktorá pomáha klientom dosahovať úspechy v úsilí o udržateľnosť a automatizáciu pracoviska s novými riešeniami pre návrat do práce.

Viac informácií o ocenení nájdete na tejto stránke.

O spoločnosti IDC MarketScape |

Model hodnotenia dodávateľov IDC MarketScape je navrhnutý tak, aby poskytoval prehľad 

o konkurenčnej spôsobilosti dodávateľov IKT (informačných a komunikačných technológií) na danom trhu. Metodika výskumu využíva prísnu metodiku hodnotenia založenú na kvalitatívnych aj kvantitatívnych kritériách, ktorej výsledkom je jedno grafické znázornenie pozície každého dodávateľa na danom trhu. IDC MarketScape poskytuje jasnú koncepciu,  v ktorej je možné zmysluplne porovnávať ponuky produktov a služieb, schopnosti a stratégie, ako aj súčasné a budúce faktory úspechu dodávateľov IT služieb a telekomunikácií. Koncepcia tiež poskytuje nákupcom technológií 360-stupňové hodnotenie silných a slabých stránok súčasných 

a potenciálnych predajcov.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk