Dôležitosť flexibilného marketingu v náročných časoch
Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe
V apríli minulého roka sme spustili našu kampaň Work together, Anywhere – Spolupráca odkiaľkoľvek na podporu klientov pri zabezpečení efektívnej a bezproblémovej práce odkiaľkoľvek pri zavádzaní nových inteligentných a bezpečných pracovných podmienok. Podarilo sa nám to dosiahnuť neuveriteľne rýchlo – od jeho počiatkov až po finalizáciu sa nový program dostal na trh už po piatich týždňoch. Boli sme tými najrýchlejšími na trhu, ktorí prišli s ponukami presne zodpovedajúcimi vyvíjajúcim sa potrebám našich klientov, čím sme získali výhodu „prvého ťahu“, najmä čo sa týka našich tradičných konkurentov. Dokázali sme to vďaka tomu, že sme predvídali rýchlo sa meniace požiadavky trhu (so skutočným pochopením potrieb našich klientov) a spojili kolegov z rôznych geografických a funkčných pracovných skupín. Potvrdilo sa, že toto je oporným bodom a nie to, ako sme fungovali predtým. Je to prvý krát, čo spoločnosť Ricoh Europe uskutočnila plne integrovanú predajnú a marketingovú kampaň naprieč krajinami EMEA, ktorá zahŕňa rôzne oblasti služieb a podnikania. Je to veľká vnútorná zmena, ktorá významne ovplyvnila predaj a spokojnosť zákazníkov. Za posledných jedenásť mesiacov táto aktivita viedla k uzatvoreniu obchodov v hodnote desiatok miliónov eur a množstvu spokojných zákazníkov. Naše kolektívne úsilie získalo pochvalu aj od analytickej komunity, pričom na nedávnom samite EMEA spoločnosť Forrester označila túto kampaň za Program roka.
| O spoločnosti Ricoh |
Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.
Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.
Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).
Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.
Kontakt pre médiá:
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk
Mobile: +421 948 461 159
www.facebook.com/RicohSlovakia/
https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/