Dôležitosť flexibilného marketingu v náročných časoch
19.02.2021

Dôležitosť flexibilného marketingu v náročných časoch

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 19. február 2021 – Napriek tomu, akú explóziu neočakávaných situácií nastolil rok 2020, sa niektoré veci nikdy nezmenia. Na vrchole tohto zoznamu je citeľná potreba rýchlosti.
Dôležitosť flexibilného marketingu v náročných časoch
Nikto z nás netúži po oneskorených zásielkach alebo dovolenkách, ktoré prichádzajú skôr či neskôr než by sme si predstavovali. Naše zmýšľanie bolo zvyknuté spájať si výraz „rýchlejšie“ s „lepšie“. A to vo veľkej miere dáva úplný zmysel. Ale pohybovať sa rýchlo po stanovenej trase a pritom odmietať akékoľvek odchýlky, nezávisle od meniacich sa podmienok, je pre podnikanie rizikom. To je dôvod, prečo je základom všetkého iniciatívny  prístup.
Skutočne činorodé nastavenie mysle vždy zvíťazí nad šialeným hnaním sa preto, aby sme si čím skôr urobili čiarku za uskutočnenie ďalšej veľkej veci. „Agilita“ a „rýchlosť“ by mali byť synonymami tak isto ako „rok 2020“ a „pandémia“. Ak chcete dosiahnuť zmysluplný a pozitívny výsledok, nemôžete ich proste rozdeliť.
Ako sme zistili v spoločnosti Ricoh Europe, trikom je zaujať proaktívny postoj, postaviť sa čelom k problémom a využívať príležitosti, keď sa naskytnú.
V podstate je to jednoduchý vzorec: spojiť rozdielne a naprieč spolupracujúce tímy, ktoré sa chopia vízie, pracujú agilným spôsobom a podnecujú k inováciám aj rýchlosti. A výsledok? Rýchlejšie uvedenie na trh, spokojnejší zákazníci a väčšia konkurenčná výhoda.

V apríli minulého roka sme spustili našu kampaň Work together, Anywhere – Spolupráca odkiaľkoľvek na podporu klientov pri zabezpečení efektívnej a bezproblémovej práce odkiaľkoľvek pri zavádzaní nových inteligentných a bezpečných pracovných podmienok. Podarilo sa nám to dosiahnuť neuveriteľne rýchlo – od jeho počiatkov až po finalizáciu sa nový program dostal na trh už po piatich týždňoch. Boli sme tými najrýchlejšími na trhu, ktorí prišli s ponukami presne zodpovedajúcimi vyvíjajúcim sa potrebám našich klientov, čím sme získali výhodu „prvého ťahu“, najmä čo sa týka našich tradičných konkurentov. Dokázali sme to vďaka tomu, že sme predvídali rýchlo sa meniace požiadavky trhu (so skutočným pochopením potrieb našich klientov) a spojili kolegov z rôznych geografických a funkčných pracovných skupín. Potvrdilo sa, že toto je oporným bodom a nie to, ako sme fungovali predtým. Je to prvý krát, čo spoločnosť Ricoh Europe uskutočnila plne integrovanú predajnú a marketingovú kampaň naprieč krajinami EMEA, ktorá zahŕňa rôzne oblasti služieb a podnikania. Je to veľká vnútorná zmena, ktorá významne ovplyvnila predaj a spokojnosť zákazníkov. Za posledných jedenásť mesiacov táto aktivita viedla k uzatvoreniu obchodov v hodnote desiatok miliónov eur a množstvu spokojných zákazníkov. Naše kolektívne úsilie získalo pochvalu aj od analytickej komunity, pričom na nedávnom samite EMEA spoločnosť Forrester označila túto kampaň za Program roka.

Hovorí sa, že odvážnym šťastie praje. No praje o to viac tým rýchlym a agilným.
Kliknite sem a zistite, ako vám môže spoločnosť Ricoh pomôcť s potrebami v oblasti technológií a obchodných procesov.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk