Digitálne komunikácie zažívajú rozmach s unikátnymi farebnými schémami Touch7 od spoločnosti Ricoh
Ricoh Europe, Londýn, 28. september 2021 - Poskytovatelia tlačových služieb (PSP) môžu odteraz pomôcť značkám a dizajnérom vytvárať odvážnu a živú digitálnu komunikáciu s prvými neónovými farebnými schémami na svete Touch7 od spoločnosti Ricoh.
Pri použití tonerov Neon Pink a Neon Yellow na päťfarebnej digitálnej tlačiarni Ricoh Pro™ C7200X umožňujú schémy Touch7 konzistentnú reprodukciu 1520 farieb.
Piatu farebnú predlohu je možné vytvoriť s pomocou vzorky farieb špecifikovaných v štyroch schémach. A to sú:
- Neon Yellow a Neon Pink SCR (odstránenie pôvodnej farby), pri ktorých sa odstráni pôvodná farba z CMY a nahradí sa neónovým tonerom pre vytvorenie čistejšej a svetlejšej škály neónových odtieňov
- Neon Yellow a Neon Pink s predtlačou, pri ktorých je neónový toner tlačený na povrch CMY pre zvýšenie sýtosti farby.
Vďaka tejto schopnosti sa podľa štúdie o pridanej hodnote digitálnej tlače spoločnosti North American Publishing Company Research kreatívnym tlačiarňam naskytujú obrovské príležitosti. Zistilo sa, že majitelia značiek zaplatia za neónové farby priemerný bonus vo výške 33%.
Štúdia tiež uvádza, že 55% z opýtaných uprednostňuje spoluprácu s poskytovateľmi tlače, ktorí ponúkajú jedinečné nápady na zvýšenie kvality tlače, a 51% z nich by chcelo spolupracovať
s prevádzkami s proaktívnym vzdelávaním o nových technológiách a špeciálnych efektoch.
Richard Ainge, zakladateľ a hlavný technologický riaditeľ Touch7, uvádza: „Každá farba v týchto prvých digitálnych neónových farebných schémach na svete využíva neónový toner pre to, aby vytvorila jasné, žiarivé a pútavé produkty a rozšírila tlačový sortiment spoločnosti Ricoh. Rozsah farieb je od výrazne sýtych červených, fialových a modrých až po jemné pastelové odtiene. Vytvorenie tohto piateho farebného prvku je jednoduché a logické.“
Eef de Ridder, viceprezident Graphic Communications Group, Ricoh Europe, komentuje: „Farebné schémy sú už dlho súčasťou spoločnosti Pantone®, ale jej schémy Neon a Pastel nie sú vhodné pre digitálnu produkciu. Touch7 majú 1 520 digitálnych farieb a nie je tak potrebné miešať priame farby alebo atramenty, čo môže spôsobiť nepresnosť, plytvanie a dodatočné náklady. Schémy umožňujú jednoduchú a cenovo dostupnú tvorbu vizuálne ohromujúcich
a podmanivých produktov tlače. Podporujú inšpiratívny dizajn a podmanivú tlač, ktorá vyvoláva reakciu.“
Viac informácií o Touch7 môžu kreatívne tlačiarne a agentúry nájsť na adrese https://touch7.co/neon/guides/.
| O spoločnosti Ricoh |
Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.
Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.
Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).
Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.
Kontakt pre médiá:
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk
Mobile: +421 948 461 159
www.facebook.com/RicohSlovakia/
https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/