Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Prevádzka RICOH Slovakia v čase obmedzení a riešení, ktoré zvyšujú bezpečnosť na pracovisku

18.3.2020, aktualizované 24.9.2020

Vážení zákazníci, v súvislosti s aktuálnou situáciou ohľadom vírusu Covid-19 vás informujeme, že spoločnosť RICOH Slovakia je naďalej v prevádzke a v rámci stanovených možností a vládnych opatrení poskytuje aj naďalej služby svojim zákazníkom. Nastavili sme plány pre zaistenie kontinuity našich služieb, ktoré priebežne sledujeme a upravujeme podľa aktuálnej situácie. Vďaka vytvoreným zásobám nie sú ohrozené dodávky tovaru ani náhradných dielov. 

Pre zvýšenie hygienickej bezpečnosti odporúčame pravidelne ošetrovať Vaše tlačové zariadenia podľa nášho "Sprievodcu čistením, ktorý je voľne na stiahnutie". Ponúkame tiež riešenia pre bezpečné pracovisko, ako je vzdialené monitorovanie teploty prichádzajúcich, centrálne riadenie pracovných miest, digitalizácia procesov alebo moderné nástroje pre vzdialenú spoluprácu. Pokiaľ máte záujem o uvedené riešenie, neváhajte nás kontaktovať.

Registrovaným zákazníkom odporúčame pre otázky či hlásenie incidentov využiť zákaznícky servisný portál SK, kde je možné vykonať aj novú registráciu, ak účet ešte nemáte. Ďalej je možné využiť elektronické komunikácie na Helpdesk SK. Vybavovanie tejto elektronickej komunikácie prebieha bez technických obmedzení.

My aj naši subdodávatelia, najmä prepravné spoločnosti, kladieme dôraz na dodržiavanie opatrení vlády najmä v oblasti ochrany zdravia. Prosíme aj našich zákazníkov o dodržiavaní rovnakých opatrení. Pracovníci môžu odmietnuť vykonanie služby / doručenie tovaru pri nerešpektovaní týchto opatrení.

Primárnym cieľom je ochrana zdravia našich zamestnancov a orientácia na najdôležitejšie prevádzkové činnosti, o ktorých zamestnancov pravidelne informuje krízový tím našej spoločnosti. Na všetkých pobočkách boli zavedené zvýšené hygienické opatrenia, napr. obmedzenie prístupu do logistických priestorov, vybavenie dezinfekčnými prostriedkami a informáciami o dôraznom dodržiavaní osobnej hygieny podľa odporúčaní vydaných Ministerstvom zdravotníctva v príslušnej krajine.

Striktne dodržiavame nariadenia vlády a hlavného hygienika. Komunikáciu s klientmi aj medzi našimi pobočkami zabezpečujeme v maximálnej miere vzdialenou audiovizuálnou komunikáciou, ktorú máme vďaka portfóliu našich služieb v tomto segmente profesionálne integrovanú do našej infraštruktúry.
Pripravujeme, aktualizujeme a realizujeme scenáre, v súlade so zákonmi a nariadením vlády, pre zabezpečenie kontinuity prevádzky spoločnosti tak, aby sa minimalizoval negatívny dopad na jej chod a poskytovanie služieb zákazníkom.
V prípade otázok využite kontaktný formulár na webe www.ricoh.sk

| O spoločnosti Ricoh |

Ricoh svojimi inovatívnymi technológiami a službami podporuje a rozvíja digitálne pracoviská a umožňuje tak ľuďom efektívnejšiu a lepšiu prácu. Už viac ako 80 rokov spoločnosť Ricoh inšpiruje k inováciám a je významným dodávateľom systémov pre riadenie a správu dokumentov, IT služieb, komunikačných služieb, riešení pre komerčnú a produkčnú tlač, digitálnych kamier, fotoaparátov a priemyselných systémov.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, pôsobí približne v 200 krajinách a regiónoch na svete. Na konci fiškálneho roku v marci 2020 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 2 008 miliárd jenov (približne 18,5 miliardy USD).

Kontakt pre médiá: 
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
Mobile: +421 948 461 159