Ako by mala vyzerať kancelária budúcnosti
Ricoh Europe, Londýn, 1. apríl 2021 – Prebiehajúca diskusia o dlhovekosti kancelárie sa blíži k poslednej fáze. Vieme, že jej úloha sa mení. Mali by sme tiež pochopiť, že je to nezvratné.
Je pravda, že zo začiatku bolo pre väčšinu ťažké prispôsobiť sa. Avšak mnoho sektorov, ako napríklad na tlač náročné právnické profesie, teraz pocítilo na pracovisku silu digitálnych nástrojov. Niektorí si dokonca po prvýkrát osvojili riešenia dokumentov na báze cloudu, napríklad Google Drive alebo Office 365. To sa nemusí zdať obzvlášť prelomové pre tie podniky, ktoré sú na svojej digitálnej ceste značne popredu. Je to však obrovský posun pre chod spoločností, ktoré sú ešte len na jej začiatku.
Prostredie musí podporovať spoluprácu, a to bezpečným spôsobom
Pre mnohé spoločnosti je v súčasnosti štandardom používať pri práci na diaľku nástroje na spoluprácu. Ale pre spoločnosti, ktoré chcú zlepšiť tímovú prácu a kreativitu, je potrebné tieto nástroje integrovať aj v rozmedzí štyroch stien kancelárie.
Nezabudnite selektovať a investovať s rozumom
Kľúčom k vybudovaniu ideálnej kancelárie budúcnosti je investícia do riešení, ktoré maximalizujú produktivitu a zároveň minimalizujú mrhanie miestom. Súvisí to aj s vytvorením priestoru pre vzrušujúce inovácie, ktoré môže budúcnosť priniesť. Ale to, ako sa to v skutočnosti vyvinie, bude závisieť od množstva rôznych faktorov, vrátane obchodného sektora a veľkosti spoločnosti – ako aj od toho, akú digitálnu úroveň už spoločnosť má.
| O spoločnosti Ricoh |
Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.
Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.
Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).
Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.
Kontakt pre médiá:
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk
Mobile: +421 948 461 159
www.facebook.com/RicohSlovakia/
https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/