Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Inteligentné a bezpečné pracoviská

Reagovanie na zmeny, ktoré v súčasnosti ovplyvňujú podniky, znamená, že si mnoho podnikov kladie otázku, ako môžu rýchlo reagovať, aby udržali svoje tímy prepojené, produktívne a v bezpečí.


Mnoho firiem si kladie otázku:

"Budú sa naši zamestnanci obávať práce v kancelárii?"

"Ako zvládneme riešiť "kde" a "kedy" pre tých, ktorí chcú byť v kancelárii?"

A čo naši zákazníci alebo klienti – Ako môžu naďalej ponúkať rovnakú úroveň služieb so zamestnancami na toľkých rôznych miestach?"

A dodržovanie odstupu v kancelárii? Čo vstupná hala? Zdieľanie pracovných zariadení, spoločné priestory, konferenčné miestnosti?
Bude ťažké zbaviť sa starých návykov v kancelárii."

"Ako vyriešiť nevybavené papierové záznamy a administratívu?"



Naše odborné znalosti a rozsiahle riešenia vám môžu pomôcť vykonávať nový kombinovaný spôsob práce, splniť meniace sa požiadavky na digitálne a fyzické pracovisko a zároveň chrániť a podporovať váš dlhodobý obchodný úspech.

Či už hľadáte rýchle nákladovo efektívne riešenie alebo máte dlhodobejšiu víziu, spoločnosť Ricoh je v jedinečnej pozícii, ktorá pomáha vašej firme prispôsobiť sa a prosperovať.

Podpora šance uspieť v zmenenom svete

Zamestnanci viac ako kedykoľvek predtým hľadajú možnosti výberu a flexibilitu, pokiaľ ide o to, kedy a kde pracujú. Môžeme vám pomôcť poskytovať konzistentné a produktívne skúsenosti na podporu bezpečnej, kompatibilnej a efektívnej hybridnej práce.

  • Zdravie a pracovné prostredie pre zamestnancov

    Zdravie a pracovné prostredie pre zamestnancov

    Zamerajte sa na svojich zamestnancov a zaistite ich bezpečnosť bez toho, aby sa cítili na pracovisku ohrození. Podporte dôveru zamestnancov vracajúcich sa na pracovisko prostredníctvom širokého sortimentu riešení vrátane rezervovania pracovného stola, bezkontaktného osobného snímania teploty, systémov digitálneho podpisovania a recepcie, čiastočne alebo úplne bezkontaktných operácií, bezkontaktných dodávok a bezpečného uloženia v inteligentných uzamykateľných skrinkách.

  • Obchodné operácie

    Obchodné operácie


    Implementácia správnej IT infraštruktúry, ktorá umožní vašim tímom produktívnu spoluprácu, je v súčasnosti mimoriadne dôležitá. Udržujte informácie v bezpečí, efektívnejšie spravujte údaje a pomocou cloudu vytvorte flexibilitu svojho biznisu.

  • Procesy a pracovné postupy

    Procesy a pracovné postupy


    Zachovajte fungovanie dôležitých obchodných procesov bez ohľadu na to, či ste v kancelárii alebo pracujete na diaľku. Optimalizujte alebo automatizujte procesy a pracovné postupy tak, aby sa vaše tímy nezaoberali opakujúcimi sa úlohami, čo im umožní zamerať sa na užitočnejšiu prácu s vysokou hodnotou.


Kontaktujte nás

Porozprávajte sa s našimi odborníkmi a zistite, ako môžeme pomôcť vašej spoločnosti uspieť v tomto vyvíjajúcom sa prostredí.

Kontaktujte nás