Staviame marketing na čelo stratégie Zákazník na prvom mieste
21.07.2020

Staviame marketing na čelo stratégie Zákazník na prvom mieste

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe, LinkedIn tu.
Ricoh Europe, Londýn, 21. júl 2020 – Čo vo svete populárnych obchodných výrazov a množstva firemných klišé vôbec znamená, že zákazník je na prvom mieste? Akú váhu má v skutočnosti toto tvrdenie? Môžeme spojenie „na prvom mieste“ vymeniť za „naším zameraním“, „centrom pozornosti“ či „hnacím motorom“ a bez ohľadu na to pokračovať v konverzácii?
Staviame marketing na čelo stratégie Zákazník na prvom mieste
Všetky moderné podniky tvrdia, že všetko je o zákazníkoch. Prečo by to netvrdili? Táto istá skupina podnikov si málokedy nechá ujsť príležitosť propagovať svoje iniciatívy v oblasti digitálnej transformácie. A to je v poriadku. Čím viac firiem uznáva Ricoh ako spoločnosť poskytujúcu digitálne služby na rozdiel od iných spoločností poskytujúcich iba služby spojené s tlačou, tým priamejšie s klientmi komunikujeme ohľadom zaujímavých možnostiach, ktoré prináša digitálny vek a o tom, ako im môžeme pomôcť ich naplniť. Kľúčom k tomu je nadviazať s nimi rozhovory zamerané skôr na požiadavky zákazníkov ako na samotné ponuky spoločnosti. Znie to jednoducho a o to ide. To je to, o čom je stratégia Zákazník na prvom mieste - o tom, aby boli ich priania východiskovým bodom a neustále sme pristupovali k prekážkam a príležitostiam očami zákazníka.
Je to tiež o prekonaní hyperboly. Klienti sú oprávnene opatrní pri výzvach na kúpu, keď majú uveriť najnovším tvrdeniam a sľubom. Ich pocity ešte znásobujú niektorí poskytovatelia, ktorí sa prezentujú ako jednotné kontaktné miesta, pričom si nevyhradia čas na to, aby úplne pochopili potreby a priania zákazníkov. Navyše fakt, že nikdy predtým nebolo dôležitejšie zálohovať hodnoty spoločnosti preukázateľnou previerkou/dokladom, znamená, že éra hmly a nejasností by sa mala (našťastie) skončiť. Skutočne dúfam, že tento zánik hlási dobu presvedčenia Zákazník na prvom mieste.
Spoločnosť Ricoh je plne odhodlaná stavať zákazníka na prvé miesto. Na rozdiel od mnohých iných spoločností B2B máme šťastie, že máme absolútne požehnanie v podobe silného súladu medzi predajom a marketingom - kľúčovým prvkom pri poskytovaní toho, čo od nás naši zákazníci potrebujú. Toto zosúladenie je hnacou silou našej kampane Spolupráca odkiaľkoľvek, ktorá sa sústreďuje na to, aby podniky boli prepojené prostredníctvom inteligentnej kombinovanej práce s rýchlo aplikovanými, užívateľsky prívetivými, bezpečnými a prispôsobiteľnými riešeniami pre podniky všetkých typov a veľkostí.
S potešením môžem povedať, že kampaň skutočne pomáha našim zákazníkom prosperovať v rýchlo sa meniacom prostredí, zatiaľ čo si Ricoh naďalej upevňuje svoje postavenie ako spoločnosť poskytujúca digitálne služby. Od spustenia kampane v apríli sme špecifickými kombinovanými pracovnými riešeniami pomohli viac ako 600 klientom, pričom sme zaznamenali vyše 55 000 návštev na príslušných webových stránkach.
Keďže našich klientov podporujeme v súčasnosti a budeme aj v budúcnosti digitálneho veku, nepochybujem o tom, že náš prístup Zákazník na prvom mieste zostane charakteristickým znakom spoločnosti Ricoh.
Tak nechajte nás, marketérov, robiť to, čo robíme najlepšie: propagovať, oslavovať a zdieľať s chuťou. Zároveň spoločne vytvorme inteligentnejší a rešpektujúcejší obchodný svet, v ktorom bude hlas klienta počuť jasno a zreteľne. Bude omnoho ľahšie robiť to s humbukom a hystériou, obmedzenej o útržky zlej obchodnej minulosti.
Kliknite sem a zistite, ako vám spoločnosť Ricoh môže pomôcť vytvoriť inteligentné a bezpečné pracovisko.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk